Sulkapallokurssit ja -tapahtumat

Smash ry järjestää Smash Centerissä sulkapallon peruskursseja ympäri vuoden. Lapset voivat tutustua sulkapallon perusteisiin yhdessä vanhemman tai muun aikuisen kanssa perhekurssilla.

Smashin sulkapallovalmennuksessa mukana olevat voivat harjoitella valmennustuntien lisäksi vapaaharjoittelutunneilla ja sekä nuoremmat koko perheen perhevuoroilla.

Järjestämme myös kesäisin sulkapallon peruskursseja, vapaaharjoittelua sekä viikon kestäviä lasten sulkapallo- ja mailapelileirejä.

Smashin jäsenet voivat ilmoittua Smashin tapahtumiin edullisemmalla jäsenhinnalla. Edullisemman jäsenhinnan saa, kun on kirjautuneena tapahtuma- ja jäsenpalveluumme TennisClubiin.

Tutustu Smash Centerin sulkapallokursseihin ja -tapahtumiin ja tule mukaan!

Kurssit ja tapahtumat näet myös suoraan tapahtuma- ja jäsenpalvelussamme TennisClubissa!

Smashin jäsenille tapahtumiin alennettu jäsenhinta - edellyttää kirjautumista palveluun!

Tutustu tarjontaan, hae lajin ja paikan mukaan ja ilmoittaudu:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat