Sulkapallon vapaaharjoittelu Smash Centerissä

Valmennuskaudella 2023-2024 vapaaharjoittelut järjestetään lauantaisin klo 10-12

Pelaajat ilmoittautuvat oman tasonsa tapahtumaan TennisClub-jäsenpalvelussa omilla tunnuksillaan ja maksavat osallistumisen ilmoittautumisen yhteydessä. Vuoron maksaminen kassalle ei ole enää vaihtoehto. Uudistuksen myötä vapaaharjoitteluun saavat osallistua myös muiden seurojen pelaajat. Vapaaharjoittelu maksaa Smash ry:n jäsenille 5,50€/pelaaja, muille 9€/pelaaja.

Tapahtumassa pelataan omilla aidoilla sulilla, joita voi tarvittaessa ostaa Smash Centerin asiakaspalvelusta. Tapahtumaan ilmoittautuminen on sitova, ja osallistumismaksu palautetaan ainoastaan sairaustapauksissa lääkärintodistusta vastaan.

Vapaaharjoittelujen tarkoituksena on pelata pääsääntöisesti nelinpeliä vaihtuvilla pareilla ja vastustajilla, mutta kenttäkapasiteetin puitteissa myös kaksinpeli on vaihtoehto. Tapahtumaa ei ohjaa Smash ry:n valmentaja, vaan pelaajat pyörittävät pelejä omatoimisesti. Kysymyksissä ja ongelmatilanteissa voi olla yhteydessä Juliaan julia.vedenoja@smash.fi.

Sulkapallon vapaaharjoittelu (vähemmän pelanneet)

Vuorolle saavat osallistua kaiken tasoiset sulkapallosta kiinnostuneet pelaajat. Tapahtuma on suunnattu erityisesti Smash ry:n aikuisvalmennuksen aloittelijat & vähemmän pelanneet -valmennustasoille, sekä Smash ry:n vapaaharjoitteluista kiinnostuneille ensimmäistä kertaa mukana oleville pelaajille.

Sulkapallon vapaaharjoittelu (enemmän pelanneet)

Tapahtumaan saavat osallistua vapaaharjoittelussa mukana olleet, enemmän pelanneet pelaajat. Vuoro on suunnattu erityisesti Smash ry:n valmennustasoille jo jonkin aikaa pelanneille ja enemmän pelanneille aikuisille, sekä kilpajunioreille.

Ilmoittautuminen  vapaaharjoitteluun avataan saman viikon maanantaina klo 12 alkaen TennisClub-jäsenpalvelussa osoitteessa https://www.tennisclub.fi/pelaaja/site/login.