Smash Center

Smash Center - itäisen Helsingin suurin mailapelikeskus

Smash Center sijaitsee lähellä kauppakeskus Itistä, Myllypurossa osoitteessa Varikkotie 4, 00900 Helsinki. Lähin metropysäkki on Itäkeskus.

Kenttävaraukset nettivaraimella osoitteessa varaavuoro.smash.fi.

Asiakaspalvelu puh. 09 3417130, fite@finlandtennis.com.

Hinnasto

Tarkemmat yhteystiedot

Katso sijainti kartalla

Aukioloajat

Maksullinen pysäköinti ja sähköautojen lataus

Tennis

Sisätenniskenttiä Smash Centerissä on yhteensä 12. Päärakennuksessa on kuusi kesällä 2021 uusittua sinivihreää Plexipave-kenttää, joissa on 6 mm joustot. Janus-hallissa sekä KOLO Areenassa kummassakin on kolme Plexipave-kenttää 10 mm joustolla. Lisäksi Smash Centerissä on ulkona kaksi tenniksen massakenttää, kenttä 10 perinteinen tiilimurskepäällysteinen massakenttä ja kenttä 14 tekomassapäällysteinen kenttä (Domo Smash Court). Plexipave-kentät ja massakentät sopivat kaikille pelaajille aloittelijasta ammattilaiseen.

Padel

Smash Centeristä löytyy kaksi sisäpadelkenttää ja neljä ulkopadelkenttää. Kaksi uutta ulkopadelkenttää asennettiin tenniskentän 14 viereen kesällä 2022.

Sulkapallo

Smash Centerissä on 9 sulkapallokenttää. Kaikki kentät ovat sisähallissa. Seitsemällä kentällä (kentät 6-12) on päällysteenä Taraflex™-aluejoustava joustoparketti ja kaksi kesällä 2021 uusittua kenttää (kentät 1-2) ovat Plexipave-kenttiä 6 mm joustolla.

Pöytätennis

Smash Centerissä on mahdollista harrastaa pöytätennistä eli pingistä kahdella kiinteällä Stiga-pöydällä. Kiinteät pöydät asennettiin kesällä 2019 sulkapallokenttien 3-5 tilalle, uusien squashkenttien viereen.

Squash

Hyvänä kunnonkohottajana ja nopeana pelinä tunnettua squashia varten on Smash Centerissä neljä kenttää. Kolme uutta takalasiseinäistä squashkenttää (squashkentät 3-5) asennettiin kesällä 2019 sulkapallokenttien tilalle. Lisäksi käytössä on yksi kenttä, jossa takaseinä on betonia (squashkenttä 2). Kentän 2 peliä voi seurata ylätasanteelta.

Toisen takabetoniseinäisen squashkentän tiloissa on käytössä golfsimulaattori.

Racketlon

Kaikkia racketloniin kuuluvia mailapelejä voi pelata Smash Centerissä. Ota meihin yhteyttä mikäli olet kiinnostunut järjestämään turnauksen yritykselle, yhteistyökumppaneille tai omille kavereillesi.

Smash ry:n valmennus, kurssit, tapahtumat ja kilpailutoiminta

Suomen suurin mailapeliseura Smash ry järjestää Smash Centerissä valmennusta, kursseja ja tapahtumia sekä kilpailutoimintaa kaikissa yllä mainituissa lajeissa. Tutustu tarjontaa ja tule mukaan toimintaan!

Golfsimulaattori

Smash Centerin entisellä squashkentällä 1 avattiin v. 2019 lopulla Sports-Coach GSX Wilson Golfsimulaattori. Suurnopeuskameroilla, infrapunavaloilla, HD-kuvalla ja 66 kentällä varustettu simulaattori tarjoaa laadukkaat golfelämykset ympäri vuoden!

Kuntosali

Toisessa kerroksessa sijaitseva kuntosali on remontoitu ja täysin uudistettu vuonna 2023. Hyvinvarusteltu sali soveltuu erinomaisesti mailapelaajien oheisharjoitteluun. Salilla on laadukkaita mm. Gym80- ja Matrix-laitteita, kattava valikoima vapaita painoja ja pienvälineitä toiminnalliseen harjoitteluun sekä pallonheittoseinä.

Pro Shop

Smash Centerin Pro Shopista löydät laadukkaat tuotteet mailapeleihin sekä saat yksilöllistä palvelua.

Smash Cafe

Smash Centerissä asiakkaita palvelee kahvila-ravintola Smash Cafe.

Pallotykki

Voit vuokrata pelivuorollesi asiakaspalvelun aukioloaikoina myös tenniksen pallotykin

Zenniz

Koe Zenniz-älytennis Smash Centerin kentillä 1, 3, 5 ja 6.

Lyöntiseinä

Smash Centerissä voit harjoitella ja lämmitellä padelin ja tenniksen lyöntiseinän avulla.

Välineiden vuokraus

Voit vuokrata kaikkien lajiemme mailoja ja palloja asiakaspalvelusta asiakaspalvelun aukioloaikoina - ks. hinnat hinnastosta

Vakiovuorot

Smash Centeriin ja muihin toimipaikkoihimme on mahdollista saada viikoittainen vakiovuoro

Lahjakortti

Voit myös hankkia lahjakortin, jota voi käyttää kenttävarauksiin kaikissa toimipisteissämme sekä Smash Centerin Pro Shopissa.

Halliyhtiö Finland Tennis Oy

Smash Centeriä hallinnoi halliyhtiö Finland Tennis Oy.