Viikonloppukurssit

Kevään 2023 tapahtumista lähtien Smashin jäsenet voivat ilmoittua Smashin tapahtumiin edullisemmalla jäsenhinnalla! Edullisemman jäsenhinnan saa, kun on kirjautuneena tapahtuma- ja jäsenpalveluumme TennisClubiin.

Kurssi pitää sisällään yhteensä neljä tuntia ohjattua sulkisopetusta. Peruskurssit on tarkoitettu lähinnä aloittelijoille ja jatkokurssit hieman pelanneille. Kurssille mahtuu korkeintaan 8 henkilöä. Opetuksesta vastaa Ari Ahokas.

4 x 1h Sulkapallon perusteiden valmennus keväällä 2024 (su klo 16.30-17.30)

Kurssilla käydään peruskurssin sisältö viikoittaisen valmennuksen omaisesti 1h/vk neljänä peräkkäisenä sunnuntaina klo 16.30-17.30. Kurssilla pääsee kokeilemaan viikkovalmennukseen osallistumista neljän kerran lyhytkurssin muodossa pienryhmässä, max. 4 osallistujaa. Valmennus sisältää sulkiksen lyöntitekniikkaa, pelinomaisia harjoitteita lajinomaiseen liikkumiseen tutustuen, sekä pelaamisen taktiikkaa.

Sulkapallon peruskurssit aikuisille keväällä 2024

Neljän tunnin peruskurssit sisältävät sulkiksen lyöntitekniikkaa, pelinomaisia harjoitteita lajinomaiseen liikkumiseen tutustuen, sekä pelaamisen taktiikkaa. Aiempaa pelikokemusta tai omaa mailaa ei tarvita. Peruskurssi järjestetään lauantaisin ja sunnuntaisin, kellonajat vaihtelevat kurssikohtaisesti. Osallistumismaksu 60€/hlö, Smash ry:n jäsenille 51€/hlö.

Sulkapallon peruskurssit aikuisille kesällä 2024

Sulkapallon perhekurssi keväällä 2024

Perhekurssilla käydään peruskurssin tapaan läpi lyöntitekniikkaa, pelinomaisia harjoituksia, lajin omaista liikkumista, sekä pelitaktiikkaa yhdessä perheenjäsenen kanssa. Kurssi tullaan toteuttamaan aikuis-lapsi -pareissa, ikäsuositus yli 10-vuotiaille lapsille. Kurssi on mainio tapa viettää yhteistä aikaa lapselle ja perheenjäsenelle (vanhempi, kummi, isovanhempi, muu läheinen aikuinen) uutta opetellen, sekä sulkapalloon tutustuen! Osallistumismaksu on 115€/ 1 aikuinen + 1 lapsi, Smash ry:n jäsenille 100€. Ilmoittautuminen tehdään perhettä kohden ilmoittamalla "Lisätietoja" -kohtaan kursille osallistuvan lapsen nimi.

​Ilmoittaudu kursseille tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla yllä olevia kurssirivejä. Kurssi maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla, jolloin paikka kurssilla vahvistuu. Smash ry:n jäsenhinnan saa, jos on jäsen ja kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa kurssimaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Tiedustelut kursseista Julia Vedenojalta julia.vedenoja@smash.fi

Peruutusehdot:
Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan. Smash ry:n tapahtuma- ja kurssiehdot löytyvät kokonaisuudessaan sivun alaosasta.

Voit myös selailla kurssi- ja tapahtumatarjontaamme tapahtumajärjestelmässämme:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat

Smash ry:n tapahtuma- ja kurssiehdot

Alla ovat Smash ry:n tapahtuma- ja kurssiehdot, joita sovelletaan jokaiseen Smash ry:n järjestämään yksittäiseen tapahtumaan tai kurssiin, ellei erikseen mainittu poikkeavista kohdista.

Viikoittaisen ryhmävalmennuksen valmennusehdot löydätte ko. lajin ryhmävalmennustoiminnan alta.

Ilmoittautuminen sekä maksuehdot

Asiakas vahvistaa ilmoittautumisen maksamalla osallistumismaksun. Mikäli osallistumismaksua ei maksa ilmoittautumisen yhteydessä, niin ilmoittautuminen ei ole voimassa.

Mikäli tapahtumassa- tai kurssissa on asetettu jonotus mahdolliseksi, niin maksu maksetaan vasta siinä vaiheessa, kun jonotusjärjestelmä lähettää viestin vapautuneesta paikasta. Tällöin maksu maksetaan vain, mikäli osallistuja haluaa vapautuneen paikalle.

Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä tapahtumia- sekä kursseja.

Poisjäänti kurssilta sekä osallistumismaksun palautus

Ilmoittautuminen kurssitapahtumaan on sitova. Peruutukset kurssilta tapahtuu lähettämällä sähköpostia smash@smash.fi. Osallistumismaksu palautetaan VAIN lääkärintodistusta vastaan. Lääkärintodistus tulee toimittaa viimeistään 5 vrk tapahtuman jälkeen.

Jäsenalennus

Smash ry:n jäsenyys on henkilökohtainen. Jäsenetuhintaa saa käyttää ainoastaan tapahtumiin sekä kursseihin, mihin osallistuu itse. Mikäli jäsen tekee oston toiselle henkilölle, tulee se tehdä kirjautumatta, jolloin jäsenalennus ei aktivoidu.

Kurssin peruutus Smash ry:n toimesta

Smash ry pidättää oikeuden muokata tapahtuman/kurssin osallistujamäärää tai peruuttaa kokonaisuudessaan, mikäli

• Osallistujien minimimäärä ei täyty 48h ennen kurssin alkua
  • Tapahtumaan/kurssin varatut kentät perutaan halliyhtiön toimesta
  • Valmentajaresurssit ovat puutteelliset sairastapausten vuoksi

Ilmoittautumismaksu palautetaan asiakkaalle mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin vasta kurssin/tapahtuman jälkeen.

Terveys ja vakuutus

Jokainen pelaaja on velvollinen kertomaan omasta terveydentilanteestaan valmentajalle, mikäli se voi vaikuttaa pelaajan kykyyn suorittaa kaikkia harjoitteita täysipainoisesti. Jokaisen pelaajan tulee hankkia mahdollinen vakuutus itse: Smash ry ei ole vakuuttanut harjoituksiin osallistuvia pelaajia.